PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ

A causa de la distància, resulta difícil fer un seguiment i control de les tasques d'una organització, però gràcies a les següents webs i aplicacions ens facilitarà el camí:

 

TRELLO

Trello és un programari de gestió de projectes amb interfície web i amb client per a iOS i Android per a organitzar projectes.
El primer que has de saber sobre Trello.com és que es configura com un tauler, molt senzill i intuïtiu. Com si tingueres un d'aquests quadres de suro amb puntes penjat davant de tu, però en el teu ordinador i amb moltes opcions addicionals.
El tauler es distribueix en columnes o llistes independents, que pots diferenciar segons dies, dates concretes o àmbits que recull cada una d'elles. Aquestes llistes es subdivideixen en entrades denominades "targetes" que recullen el contingut o tasques pendents en el teu projecte dins de cada una de les llistes.
A més, pots incloure fitxers adjunts, establir calendaris i alarmes per a cada una de les entrades o targetes del tauler, dates de venciment, etiquetes per diferenciar d'un simple cop d'ull què has de fer o per on van les teues tasques pendents, entre moltes altres alternatives a la teua disposició.
Pàgina web: https://trello.com/es

 

ASANA

Amb Asana, la plataforma de gestió laboral, el teu equip pot mantindre's centrat en els seus objectius, projectes i tasques, sense importar quan treballen ni des d'on ho facen.

Pots crear un bell diagrama de Gantt en minuts, supervisar el progrés i estat de les iniciatives clau en temps real, veure quant treball tenen els membres del teu equip en tots els projectes, enviar i gestionar les sol·licituds de treball en un sol lloc, etc.
Pàgina web: https://asana.com/es

 

GOOGLE CALENDAR

Google Calendar és una agenda i calendari electrònic desenvolupat per Google. Permet sincronitzar-lo amb els contactes de Gmail de manera que puguem convidar-los i compartir esdeveniments.
Molt útil per a la programació de reunions i reserves.
Pàgina web: https://calendar.google.com/