El Departament de Promoció Econòmica de la Mancomunitat Camp de Túria treballa incansablement per a donar resposta a les necessitats relacionades amb el COVID-19 dels veïns i veïnes de la comarca.

Des del 23 de març que es va llançar un Call Center amb els nous números de telèfon especialitzats per àrees, s’han atès 478 consultes. La majoria d’elles procedents de la comarca de Camp de Túria.

En concret, 112 empreses i/o autònoms han despenjat el telèfon del Call Center del COVID-19 per a plantejar alguna de les qüestions relacionades amb el virus a nivell d’ajuda, subvenció o gestions i tràmits. 104 han sigut les persones treballadores que han contactat amb el nostre personal tècnic per a resoldre dubtes relacionats amb ERTE, vacances forçoses o una IT.

Les persones desocupades que han utilitzat aquest servei ascendeixen a 102. Cal destacar que són 129 les persones que s’han apuntat en el Portal d’Ocupació i Empresa de la Mancomunitat Camp de Túria que segueix actiu.
I quant al coach, 32 persones entre autónom@s, empresari@s i desemplead@s han treballat amb la tècnica com fer front a aquesta nova situació provocada per la crisi sanitària del coronavirus.

En definitiva, es tracta de poder donar resposta a tots els sectors de la societat que més ens necessiten. Tot aquest treball no seria possible sense la coordinació de les AEDC comarcals i la directora del departament de Promoció Econòmica i com no, de la col·laboració i sinergia entre els ajuntaments.

El departament continua treballant per a donar resposta a les necessitats de la comarca i al mateix temps treballa en el desenvolupament d’estratègies per a la reestructuració de Camp de Túria comptant amb la participació activa dels agents socioeconòmics de la zona.