MCT

La marca que aglutina a les 17 associacions de comerciants de Camp de Túria, ‘Comerç Actiu’, continua treballant incansablement per a continuar desenvolupant activitats que potencien el comerç de proximitat.

Així, durant la setmana passada es va realitzar la primera sessió perquè les persones responsables dels comerços de Camp de Túria pogueren començar a pensar i treballar en el desenvolupament del producte icònic de la comarca. L’objectiu és aconseguir un objecte, una idea, un lloc o un concepte perquè puga ser el nexe d’unió de tot el comerç comarcal.

Es tracta d’una nova acció subvencionada per l’Agència de Foment de la Innovació Comercial (AFIC) amb la col·laboració de la Mancomunitat Camp de Túria. Després d’afermar ‘Comerç Actiu’ com la marca del comerç de la comarca ara cal continuar desenvolupant accions per a donar suport al comerç local.

Aconseguir un producte icònic de Camp de Túria servirà per a donar a conèixer els productes i serveis de la comarca amb un nexe d’unió. La Mancomunitat continua apostant pel comerç local, perquè representen i ajuden a mantenir la vida als nostres pobles.

Quan el treball haja acabat, es donarà a conèixer el producte icònic de la comarca i a més, els més de 600 comerços associats transmetran als seus clients la nova idea que potenciarà el valor dels productes i serveis que s’ofereixen a Camp de Túria.