La Mancomunitat Camp de Túria participarà este cap de setmana en la Fira de les Comarques que organitza la Diputació de València. Així, este mateix divendres l’ens supramunicipal comptarà amb un espai des de les 17:00 hores, abans de la inauguració, fins a les 20:00 hores.

El dissabte i el diumenge les persones visitants podran conéixer l’oferta turística de la comarca de 10:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores. L’espai triat enguany per a la festa del turisme seran els Jardins del Real en Vivers (València).

D’esta manera, tota persona que visite la fira, si s’acosta a l’estand de la Mancomunitat Camp de Túria; podrà conéixer de primera mà les experiències turístiques que s’oferixen des del Club de Producte creat per Turisme. A més si vols descobrir-les ja pots visitar esta pàgina web.