Des del Programa d’Itineraris d’Inclusió Social de la Mancomunitat Camp de Túria s’ha iniciat en el municipi de Serra el taller de consciència corporal “Habitant el cos”, dirigit a dones del municipi participants del programa.

L’activitat té com a objectiu promoure l’autocura física i emocional, enfortir el benestar personal i afavorir la creació de vincles i xarxes de suport entre dones, contribuint a reduir l’aïllament social i la soledat no desitjada. Esta actuació està dirigida a dones d’entre 50 i 65 anys amb dificultats d’inserció laboral, precarietat econòmica, problemes de salut i limitacions de mobilitat.

Esta acció està cofinançada pel Programa Comunitat Valenciana Fons Social Europeu Plus (FSE+) 2021-2027. Finançat per la Unió Europea.