La Mancomunitat Camp de Túria ha col·laborat en la jornada organitzada per Infoturia i A Punt sobre la importància del comerç com a motor de l’economia local.

El Fòrum s’ha realitzat a l’edifici de la Tourist Info de Llíria i ha reunit representants de les diferents administracions autonòmica, provincial, comarcal i local, així com de les associacions de comerciants i de l’entitat financera, en el marc de la campanya de comerç de Nadal.

Amparo Navarro, presidenta de la Mancomunitat, va obrir l’acte que va reunir mitjà centenar d’assistents, defensant el treball realitzat des de l’ens que agrupa els 17 municipis de la comarca per reforçar el comerç local:

A la taula de debat van participar l’alcaldessa de Llíria, Joanma Miguel; el president d’Unió Gremial i de la Federació de Comerç de Llíria, Juan Motilla; Vicent Vengut, director de Comerços de Caixa Popular i Chelo Herráez, directora de Promoció Econòmica i Ocupació de la Mancomunitat, qui va parlar sobre la importància de l’associacionisme i el treball que es realitza des de la Mancomunitat.

La jornada també va comptar amb la presència del director general de Desenvolupament Rural, Javier Benito, la vicepresidenta de la Diputació de València, Reme Mazzolari, i el diputat provincial de Compromís, Pau Andrés, a més d’altres regidors de la comarca.

En la jornada s’han abordat temes com el relleu generacional, la digitalització i la proliferació de plataformes de venda en línia o el paper de les administracions en la promoció de l’activitat comercial de proximitat.